In the jungle - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tweejees - WaarBenJij.nu In the jungle - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tweejees - WaarBenJij.nu

In the jungle

Blijf op de hoogte en volg Tweejees

22 Juni 2014 | Verenigde Staten, New York

Vandaag is onze dag gepland rondom de musical voorstelling The Lion King op Broadway (15.00 uur).

Het High Line Park staat nog op onze 'to do' list. Dus op naar het park dat een aantal jaren geleden is aangelegd op een verhoogd spoortracé. De oude rails zijn bewaard gebleven, er tussen groeit gras en wilde bloemen en er staan houten bankjes en ligstoelen om te relaxen; relaxt!

Om 14.00 uur staan we weer midden op Times Square tussen de menigte om onze kaartjes op te halen. Een uur later begint de voortelling...

Het was een fantastische onderbreking - zowel voor vermaak als voor onze voeten.

Uiteindelijk scoren we nog New Balance schoenen (daar gaat t al een half jaar over bij mevrouw De Klein). En eten we heerlijk op een terrasje in het Meatpackers District.

Als afsluiter van de dag bezoeken we het pannoramaterras van The Rockefellercenter (top op the rock) by night...

• 23 Juni 2014 - 20:45

We:

Hoi hoi,
    Wat een leuke beelden en wat een vette schoenen!.The lion is waking take care!!.
    We zien jullie wel weer,dan kun je thuis UITRUSTEN!!!
    Groeten Mum.