I've got the blues - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Tweejees - WaarBenJij.nu I've got the blues - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Tweejees - WaarBenJij.nu

I've got the blues

Blijf op de hoogte en volg Tweejees

23 Maart 2015 | Thailand, Chang Klan

Vandaag eens een keer geen dagplanning. We ontbijten aan de late kant....gewoon, omdat het kan :)

Ondertussen heeft Jeroen via internet een ondergrondse tempel in het bos gevonden. Dus, op naar het bos (met de tuk tuk).

Als we daar aankomen worden we warm onthaald door duizenden krekels. We hebben er geen één gezien, maar ze wel luid en duidelijk gehoord. Jeroen en ik kunnen elkaar bijna niet verstaan maar gelukkig wijzen bordjes ons de weg naar de tempel....dus er hoeft ook niets gezegd te worden.

We volgen de route naar de ondergrondse... Wat een uitzonderlijk tempel, en wat een serene rust (met uitzondering van Hanny en de krekels).

We gaan de rest van de dag mee in de relaxte sfeer van de stad...

Net voordat we het hotel uit willen stappen om naar de Night Bazaar te gaan, worden we verrast door onze eerste maar verfrissende regenbui. Lang leve de paraplu!

Op de Night Bazaar is het een drukte van belang. We eten wat (voor de verandering) en gaan op de muziek af voor een fantastische muzikale avond. Boy Blues Band; een plek die je niet snel vindt en die je niet kunt omschrijven als je er zelf niet bent geweest.

Het is 'open mic' avond.... We nemen plaats op één van de houten krukjes en bestellen Chang bier. Muzikanten met eigen instrumenten wisselen elkaar af. Hoogte punt van de avond was een optreden van een jongetje van +/_ 12 jaar oud die op zijn elektrische gitaar de sterren van de hemel speelde...

• 24 Maart 2015 - 00:01

Ria:

Ja maak ons maar lekker met al die bijzondere beelden en verhalen!!.
    Echt een reis van je leven en dancing in de rain spoelt alles weer fris.
    Wij wachten weer op de volgende aflevering!
    Gerard Ria

• 24 Maart 2015 - 08:27

Anouk:

Same, same but different: klinkt een beetje als Dalat

• 24 Maart 2015 - 10:48

Je Moeder, Mieke:

Jazeker, maak ons maar lekker met al dat moois en wat betreft de borstrok wat Herman zei, probeer die daar maar eens te vinden!
    De laatste week alweer, rust maar goed uit.

• 24 Maart 2015 - 20:10

Anouk:

Oh, wat jammer. De rest van mijn berichtje was niet geplaatst...tja... Maar in ieder geval nog lekker een week te gaan voor jullie! Ben benieuwd hoeveel foto's jullie al gemaakt hebben?