Van getoeter naar zeegeluiden - Reisverslag uit Agonda, India van Tweejees - WaarBenJij.nu Van getoeter naar zeegeluiden - Reisverslag uit Agonda, India van Tweejees - WaarBenJij.nu

Van getoeter naar zeegeluiden

Door: Tweejees

Blijf op de hoogte en volg Tweejees

16 November 2017 | India, Agonda

Varanasi, een heel bijzondere plaats waar het barst van de rituelen en haar enorme verkeerschaos, verruilen we vandaag voor Goa.

De vlucht van Varanasi naar Mumbai duurt 2 uur waarna we een uur hebben voor een overstap. Moet lukken.... Rond de verwachtte aankomsttijd meldt de piloot dat we 45 minuten vertraging hebben. Dat wordt krap aan... Jeroen gooit zijn charmes in de strijd en vraagt de stewardess naar de situatie. Er blijkt geen probleem want we gaan met hetzelfde vliegtuig door naar Goa. We moeten, net als alle andere passagiers uitstappen maar hoeven niet meer door de security check aangezien onze vlucht over 15 minuten alweer vertrekt. We worden verzocht te wachten in de slurf tot we hetzelfde vliegtuig weer in mogen. Met een vertraging van 1 uur stappen we rond 19.00 uur uit op Goa Airport met een dikke 28 graden!

Onze taxi chauffeur,die we via ons resort hebben geregeld, staat ons al op te wachten met een bordje “Jeroen Cleijne”. Het is nog 1,5 uur rijden voordat we op plaats van bestemming zijn....pffff. Dat moet wel een heel mooie locatie zijn!!

Het is maar goed dat we een taxi besteld hadden anders zouden we denken we dat we nooit bij ons beach house zouden zijn aangekomen.

Maar, we zijn er.... Het getoeter en de chaos heeft plaatsgemaakt voor een huisje aan zee. Heerlijk even een paar dagen relaxen en de afgelopen weken op ons in laten werken. We horen de zee, zitten met de voetjes in het zand en laten ons morgen verrassen hoe de wereld er hier in Goa uitziet. Voor nu is het al überrelaxt!