Kijk uit malloot, een kokosnoot.... - Reisverslag uit Ban Chaweng Yai, Thailand van Tweejees - WaarBenJij.nu Kijk uit malloot, een kokosnoot.... - Reisverslag uit Ban Chaweng Yai, Thailand van Tweejees - WaarBenJij.nu

Kijk uit malloot, een kokosnoot....

Blijf op de hoogte en volg Tweejees

29 Maart 2015 | Thailand, Ban Chaweng Yai

Na vier dagen op een eiland te zitten kunnen we wel stellen dat het eilandleven ons bevalt. Zon, zee, strand, zeebriesje, koud bier, cocktails...wat wil een mens nog meer?!

Met een scooter als vervoersmiddel scheurden we het eiland rond. Van toeristische trekpleisters tot afgelegen witte stranden.

Maar, aan al het goede komt een einde. Zo ook aan ons eilandleven. Morgen vliegen we terug naar Bangkok, dan is de cirkel rond...

• 30 Maart 2015 - 09:26

Je Moeder, Mieke:

Nog een fijne laatste dag gewenst daar op het eiland.
    Ik hoop dat jullie een hele goede terugreis hebben, met net zoveel ruimte als op de heenreis.
    Bedankt ook voor de mooie verslagen, waar wij van hebben mogen meegenieten.
    xxx

• 30 Maart 2015 - 10:37

Ria:

Lieve mensen de droom reis loopt teneinde,maar alle mooie herinneringen blijven en zullen nog lang nawerken.Weet je nog wel toen....
    Leuk dat wij de reis in beeld mee mochten maken bedankt.
    Een goede vlucht met de grote vogel!!
    liefs Ria,Gerard

• 30 Maart 2015 - 14:28

Yvonne:

Jeetje, wat is de tijd voorbij gevlogen... Geniet er nog ff van samen. Hier is het weertje niet zo best, dus wees inderdaad voorbereid, want dat wordt afkikken voor jullie.....
    Goede terugvlucht en ook al was het super leuk om jullie verhalen te lezen....., ik kijk toch uit naar een live verslag, XX